Рокли и поли за жени

Понеже с приятеля ми водихме спор относно съществуването на магазин NewYorker в пловдивския мол, отидохме на място, за да отсъдим победител в спора. Оказа се, че той е напълно прав твърдейки, че такъв магазин съществува в Пловдив. А аз като губеща удавих мъката закупувайки си поличка и рокличка от въпросното заведение за лекуване на душевни страдания.

След като се прибрахме в София и еуфорията от новите придобивки беше поотминала малко, забелязах какво точно е написано на касовото бонче относно артикулите, които съм закупила.

Рокли и поли за жени

Сега вече имам неоспоримо доказателство, че съм жена, но все пак би ми било много интересно да разгледам и съответните артикули за мъже, може да имат по-изчистени форми 🙂

Вашият коментар

