В метрото

Седя си аз днес и се возя в метрото и си изглеждам странно тихичко… когато се появява един младеж, дето се държеше още по-странно, отколкото аз изглеждах… а това не се случва толкова често. И съвсем малко след това се появи една девойка с още по-странни и супер яки ботушки и турбо ултра мега гига черни пухкави ушанки… От този момент нататък, останалата част от пътуването ми мина в размисли как да снимам тайничко ботушките и в тиха завист за пухкавите черни ушанки…

А за утре съм планувала просто да си изглеждам черно.

2 Коментари »

  1. lilia Said:

    Подарявам ги-вземи щом ти харесват.

  2. Ishi Said:

    Ботушките или ушанките? И двете няма да ми станат, краката са ми много малки, но пък главата ми е много голяма, за компенсация.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Вашият коментар

