Коледа е!

Коледа е! А аз джапах днес в морето босичка – доброволно, а също така и обута – по стечение на обстоятелствата, морето не искаше да ме пусне. Като цяло бях планувала да стигна и по-далече и да се топна цялата в моренцето, ама телесните ми течности гласуваха „против“ при първия ми допир до водата.
В крайна сметка пак имам пясък в дупето, така че може да се каже, че крайният резултат е повече от задоволителен – същият като да се бях топнала цялата.
Коледа е. Весела Коледа!

има 1 коментар »

  1. iv4o Said:

    (like)


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Вашият коментар

