И пак започвам понеделника не както трябва…

Пак е понеделник, спи ми се и аз пак не съм сигурна коя дата сме… Когато ставам да бачкам през нощта я броя за отделен „ден“ и губя представа за датата, а денят от седмицата и без това винаги ми се изяснява прекалено късно… Но това вече го знам – понеделник е. Не знам обаче защо се хващам да ям риба и чета за JSP… мразя риба, мразя и java… явно съм се обърнала срещу себе си. А от това няма да излезе нищо добро – първите резултати вече са налице – трепери ми сериозно лявата ръка (дясната се е хванала здраво за мишката), откривам правописни грешки в четивото и току-що попаднах на плашещото заглавие „Истински код за истински програмисти“. В него правописни грешки няма, но и без тях звучи крайно зловещо. Аз съм само любопитна, не искам да ставам програмист, дори и неистински… за истински и дума да не става!
Въз основа на гореизложеното, днес освен крайно чалната, се очаква да бъда и безкрайно зла…
Пазете се!

Вашият коментар

